Wypisywanie z listy. Bylo Re: Linux

Autor: Piotr Wilk (piotrwi_at_zsku.p.lodz.pl)
Data: Tue 25 Oct 1994 - 15:23:37 MET

On Tue, 25 Oct 1994, Rafal Maszkowski wrote:

> Warto czasem przypomniec jak sie wypisywac. Do listserv_at_zsku.p.lodz.pl
> nalezy wyslac list o tresci:
> unsubscribe polip
>
> Jezeli nie dziala to moze to byc problem z dziwnym adresem, ktory
> generuje PLEARN i wtedy wlasciciel musi recznie.

Nadawce listu juz wypisalem.
Ale dziekuje za wsparcie - czasami nie mam sily napisac autorowi listu
jak to sie robi i wypisuje sam.
Jedna uwaga: na zsku nie ma aliasu z listserv na listproc (czy powinien
byc ?) trzeba wiec napisac na listproc_at_zsku.p.lodz.pl oczywiscie.
Tego aliasu nie ma, bo z tego co wiem funkcjonalnie program listproc
rozni sie od listserv

Pozdrawiam,

                                   Piotrek

|                        Piotr Wilk                          |
|     Samodzielny Zaklad      |  email:                      |
|     Sieci Komputerowych     |    piotrwi_at_zsku.p.lodz.pl    |
|    Politechniki Lodzkiej    |    piotrwi at plearn         |