Re: Linux

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_dain.oso.chalmers.se)
Data: Tue 25 Oct 1994 - 14:05:52 MET

Stanislaw T. Czuba (STC13%PLEARN.BITNET_at_plearn.edu.pl) wrote:
> Kochani
> Od dluzszego czasu usiluje sie wypisac z tej listy dyskusyjnej,
> ale niestety wszystkie znane mi metody nie skutkuja.
> Wysylalem list i do polipa i do polip-request - bez skutku.
> Czy szanowny OWNER listy POLIP bylby tak mily i wypisal mnie wreszcie
> z tej listy?

Warto czasem przypomniec jak sie wypisywac. Do listserv_at_zsku.p.lodz.pl
nalezy wyslac list o tresci:
unsubscribe polip

Jezeli nie dziala to moze to byc problem z dziwnym adresem, ktory
generuje PLEARN i wtedy wlasciciel musi recznie.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se      http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec