Re: Administracja panstwowa - systemy informatyczne

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_dain.oso.chalmers.se)
Data: Tue 25 Oct 1994 - 13:54:46 MET

Marek Czubenko (mc10_at_boa.uni.torun.pl) wrote:

> Tu jest nie tylko problem praw autorskich, ale chyba wazniejsze jest to,
> ze ponoc na taki tekst prawnicy nie moga sie powolywac, czyli mialoby to
> tylko charakter informacyjny, a przy rozstrzygnieciach prawnych i tak
> trzeba korzystac z tekstow zrodlowych tj. Monitorow, Dziennikow Ustaw itp.

Nie, mysle, ze najwazniejsza jest mozliwosc szybkiego przeszukania
tekstow, a jezeli sprawa jest bardzo wazna to mozna porownac jeszcze
z wersja drukowana potem na wszelki wypadek.

Pewnie jeszcze dlugo Sejm nie bedzie wydawal dziennikow ustaw przez
swoj serwer http z podpisem pgp...

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se      http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec