Re: Administracja panstwowa - systemy informatyczne

Autor: Marek Czubenko (mc10_at_boa.uni.torun.pl)
Data: Tue 25 Oct 1994 - 11:05:01 MET

> Date: Tue, 25 Oct 94 10:15:32 +0200
> From: rzm_at_dain.oso.chalmers.se (Rafal Maszkowski)
> To: mc10_at_boa.uni.torun.pl
> Subject: Re: Administracja panstwowa - systemy informatyczne

> Moga byc, tylko nie wiem jak jest z prawami autorskimi.
>
> R.
> --
> Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
> Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec

Tu jest nie tylko problem praw autorskich, ale chyba wazniejsze jest to,
ze ponoc na taki tekst prawnicy nie moga sie powolywac, czyli mialoby to
tylko charakter informacyjny, a przy rozstrzygnieciach prawnych i tak
trzeba korzystac z tekstow zrodlowych tj. Monitorow, Dziennikow Ustaw itp.

| Marek Czubenko                     tel. +48 56 14-512, fax +48 56 21-224  |
| Uniwersytet M. Kopernika           Bitnet   : czubenko_at_pltumk11.bitnet    |
| Zespol Pelnomocnika Rektora        Internet : czubenko_at_boa.uni.torun.pl   |
| ds. Komputeryzacji Uczelni              lub   mc10_at_boa.uni.torun.pl       |