Re: Netware by way More than a Nose

Autor: Jarek Lis (lis_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 19 Oct 1994 - 16:14:58 MET

Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:
: > Date sent: Tue, 18 Oct 94 22:03:40 +0200
: > Send reply to: polip_at_zsku.p.lodz.pl
: > From: lis_at_asic.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis)
: > To: sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl
: > Subject: Re: Netware by way More than a Nose

: > P.S. kiedy w Linuxie bedzie UNDELETE?
: >
: Undelete jest klasycznym przykladem tego ze w DOS-ie mozna zrobic rzeczy,
: na ktore porzadny system operacyjny nie pozwala (bezposrednie grzebanie po
: dysku z ominieciem funkcji systemu plikow). Tak ze w jakimkolwiek Unixie
: "undelete" to moze byc chyba jedynie "from backup".
 Tu raczej mialem podejscie narzedziowe. Po prostu brakuje mi tej
mozliwosci. Z grebaniem po dysku nie ma to nic wspolnego - obecnie
uzywam UNDELETE w trybie rezydentnym, ktory zbiory usuwa na dobre
dopiero po tygodniu. Novell tez ma to wbudowane. Niektore UNIX'y tez.

Prawdziwy problem polega na tym, ze po dwudziestu latach UNIX ciagle
nie dorobil sie takiego standardu.

: I mnie osobiscie ta mozliwosc DOS-a SIE PODOBA !!! bo mozna sie bawic...
: Ale oczywiscie z poprawnym programowaniem nie ma to nic wspolnego.

Oj ma. A malo to razy zajechalem sobie potrzebne zbiory?

Jarek.