Re: Netware by way More than a Nose

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 19 Oct 1994 - 13:27:46 MET

> Date sent: Tue, 18 Oct 94 22:03:40 +0200
> Send reply to: polip_at_zsku.p.lodz.pl
> From: lis_at_asic.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis)
> To: sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl
> Subject: Re: Netware by way More than a Nose

> P.S. kiedy w Linuxie bedzie UNDELETE?

Undelete jest klasycznym przykladem tego ze w DOS-ie mozna zrobic rzeczy,
na ktore porzadny system operacyjny nie pozwala (bezposrednie grzebanie po
dysku z ominieciem funkcji systemu plikow). Tak ze w jakimkolwiek Unixie
"undelete" to moze byc chyba jedynie "from backup".
I mnie osobiscie ta mozliwosc DOS-a SIE PODOBA !!! bo mozna sie bawic...
Ale oczywiscie z poprawnym programowaniem nie ma to nic wspolnego.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_lfs.cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl