Re: Netware by way More than a Nose

Autor: Jerzy Pawlus (yppawlus_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 19 Oct 1994 - 11:59:54 MET

> Czesc,
> Doloze swoje na temat SOLARIS,a 2.3
> Ze sie sypie to jest prawda niestety.Od roku jestem uszczesliwiony maszyna
> SparcCenter 2000 na ktorej moze pracowac TYLKO SOLARIS 2.3 i ew.najnowszy
> ktorego jescze nie ma 2.4.Maja one ewidentne wady; po pierwsze praktycznie nie
> istnieje security w tym systemie(nie chce pisac jak sie do niego wlamac ze

  ??? Nie rozumiem. Wedlug mnie zabezpieczenie Solarisa 2.* jest lepsze
  niz Solaris 1. Oczywiscie trzeba zainstalowac troche patchy ale
  stwierdzenie ze nie istnieje security jest stanowczo zbyt mocne.

> [...]
> w IPPT instalacje zlozana z 4/490,pewnej ilosci Sparcow2 IPC oraz SLC(takie
> stacje bezdyskowe).No i to wszystko dzialalo.Potem zostal zakupiony SC2000
> zreszta wbrew opinii nie tylko mojej.Najgorsze jest to ze to byl upgrade tego
> 4/490.I od tamtej pory zaczely sie problemy.Nie mozna uruchomic SLC pod
> SOLARISem 2.3 bo potrzeba wiecej pamieci niz mialy.Oczywiscie mozna dokupic
> ale trzeba miec za co.Jak juz dogralem do niego SunOS4.1.3 to sie okazalo ze
> nie ma mozliwosci pracy bo caly czas mam NFS server error itd...No wiec SUN

  Solaris 2. mimo poczatkowych oporow jednak sie przyjal i jest bardzo
  rozpowszechniony. Trudno mi uwierzyc aby byly klopoty z tak podstawowa
  usluga jak NFS. SUN zostalby po prostu zlinczowany przez rozwscieczonych
  uzytkownikow.

> Pozdrowienia
>
> Marek Pokulniewicz

Jurek