Re: Tajna konferencja tajnych sieci

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_dain.oso.chalmers.se)
Data: Thu 06 Oct 1994 - 19:27:50 MET

Maciek Uhlig (muhlig_at_usctoux1.cto.us.edu.pl) wrote:
> Poczatek zostal zrobiony:
> 0. DNS (rozumiemy, ze na razie zalatwia to NASK)
> 1. Polskie Zasoby Sieciowe
> 2. Polskie Kontakty Elektroniczne
> 3. White Pages - uslugi slownikowe
> 4. optymalne feedy USENETu
> Prosze wobec tego o dopisywanie do listy. Na zarybek:
> 5. Dostepnosc tekstow po polsku na kazdym terminalu w polskim Internecie

6. Udostepnianie tekstow w jezyku polskim. Konsultacja dot. praw
   autorskich (sam mam kilkanascie MB w kolejce, co do wiekszosci
   watpliwosci copyrightowe)

No i to, od czego zaczelismy:

7. Reprezentowanie uzytkownikow sieci w kontaktach z firmami udostepniajacymi
   swoje uslugi.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se      http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec