Re: Tajna konferencja tajnych sieci

Autor: Janusz Swieczkowski (janusz_at_usctoux1.cto.us.edu.pl)
Data: Wed 05 Oct 1994 - 16:19:04 MET

JASZA_at_samba.iss.uw.edu.pl writes:
<"> Czy o Internet dla srodowiska akademickiego (o czym jak mysle ja
<"> pisze), czy o nakrecanie koniunktury NASK-Service ?
<"> I chyba mam podstawy tak pisac, skoro dualizm NASK - NASK-Service nie
<"> zostal do tej pory wyjasniony.

Skoro nie mozna wyjasnic dualizmu, proponuje:
(nie jestem dobrze zorientowany w stanie prawnym NASK, sorry...)
1. Sprawdzic, czy NASK ma w statucie obrone interesow srodowiska akademickiego
2. Jesli tak to pociagnac do odpowiedzialnosci osoby ktore o to nie dbaja
3. Jesli nie albo NASK jest niedemokratyczny, zmienic statut albo zalozyc
 odpowiednia organizacje ktora bedzie reprezentowala faktycznie interesy
 internetu akademickiego - z demokratycznym statutem i bedzie rownorzednym
 partnerem dla NASK Service oraz innych operatorow czy uslugodawcow
 (service providerow).

W przeciwnym razie historia sie powtorzy. I znowu bedziemy narzekac.

--
 <<< Not all opinions stated above are necessary those of my employer >>>
 |    |   _'        Janusz Swieczkowski
 |    | /   \       Silesian University Computing Centre,
 |    ||            ul. Uniwersytecka 4, 40-007 Katowice, Poland
  \  / |            internet : janusz_at_usctoux1.cto.us.edu.pl
  \ _ /             phone :     032 588211 ext. 1623