Re: Minuet + PC-NFS = :-)

Autor: Jarek Lis (lis_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 05 Oct 1994 - 14:26:00 MET

Jacek Piskozub (piskozub_at_ocean.iopan.gda.pl) wrote:
: Co zas sie tyczy mojego otwartego myslenia [to cytat] dlugo sie zastanawaialem
: o co Jaroslawowi L. chodzilo. Jesli o to, ze mi sie udalo ustawic dwa pakiety
: TCP-IP na komputerze a on sadzil, ze to niemozliwe to spiesze z wyjasnieniem.
: Po prostu nie jestem ekspertem. Ekspert to jak wiadomo taki, ktory wie czemu
: cos nie jest mozliwe. Ja jestem tylko bylym p.o. operatorem sieci :-)

  Dokladnie. Ja bym nawet nie sprobowal, bo "wiem", ze to niemozliwe.
To sie wlasnie nazywa zamkniete myslenie.

: > Faktycznie, tu sie przyznaje ze to jest problem dwoch demonow ftp.
: > A wiec zmieniam pytanie:
: > Czy przypadkiem w TCP/IP nie ma jakiegos waznego protokolu, ktory podobnie
: > jak FTP nie ma sensu byc zdublowanym, co powoduje ze podwojne TCP/IP
: > nie bedzie/nie dziala [zbyt dobrze/w pelnym zakresie] ?
: >

: Naprawde juz mnie ten temat meczy. Zaczynam zalowac, ze w ogole sprobowalem
: cokolwiek skonfigurowac. Co do pytania powyzej: mysle, ze nie ma sensu dublowac
: jakichkolwiek demonow (chyba, ze ktos ma jakis dobry powod). Na szczescie
: na NFS-PC jest tylko demon FTP wiec dla mnie osobiscie jest to pytanie
: "null and void".

Slusznie, nie ma powodu dublowac. Ale pewne demony startowane sa automatycznie
(np. echo). A wiec SA zdublowane. Czy to nie przeszkadza pracowac normalnie?

Pytanie nie jest skierowane tylko do Jacka, "Cudotworcy" (z pelnym uznaniem)
sieciowego. Po prostu wyrazam swe watlipowosci i prosze szerokie grono
Czytelnikow o argumenty. Najlepiej rzeczowe.

Jaroslaw Lis

| E-mail (Internet): | Institute of Engineering Cybernetics |
| jjlis_at_ict.pwr.wroc.pl | Technical University of Wroclaw |