Re: Pytanie do wszystkich

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 18 Sep 1994 - 08:46:14 MET DST

> Date sent: Fri, 16 Sep 94 16:52:05 +0200
> Send reply to: polip_at_zsku.p.lodz.pl
> From: dobrowolski_at_iozi23n.ioz.pwr.wroc.pl (Wieslaw Dobrowolski)
> To: sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl
> Subject: Pytanie do wszystkich

> w jaki sposob w jednostkach organizacyjnych roznych uczelni w kraju
> zorganizowano calodobowa prace serwera sieci? Rozumiem, ze problemu nie ma
> jesli w nocy czuwa obsluga... Co natomiast zrobic nalezy zeby serwer byl
> stale wlaczony i w nocy pracowal bezobslugowo, tzn. jak to formalnie
> zalatwic? Na Politechnice Wroclawskiej, z tego co mi wiadomo, obowiazuje
> [...]

U nas nikt sie rektora nie pytal.
Juz od dawna byla praktyka pozostawiania komputerow wlaczonych na noc gdy np.
zapuscilo sie na nich dlugie obliczenia.
Nasz serwer Novellowski wylaczalismy na noc ok. 22.00 gdy wychodzili
ostatni pracownicy techniczni, dopoki nie byl podlaczony do Internetu (no bo
wszystkie sale byly juz zamkniete i i tak nikt by nie pracowal...). Od kiedy
jest, chodzi na okraglo.
Co do pozaru: w pomieszczeniu z serwerem jest czujnik przeciwpozarowy
(zreszta pozostalosc z duzo wczesniejszych czasow). Moze to jest jakis pomysl?

Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_lfs.cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl