Re:

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 18 Sep 1994 - 08:46:11 MET DST

> Date sent: Fri, 16 Sep 94 16:11:59 +0200
> Send reply to: polip_at_zsku.p.lodz.pl
> From: Roman Kruszynski <ROMAN%PLSZUS11.BITNET_at_plearn.edu.pl>
> To: sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl

> Mam problem odnosnie NETNEWS (USENET).
[...]
> Jaka droge uzyskania tego serwisu polecic tym uzytkownikom (i zarazem sobie)?
> Czy:
> 1) poprzez GOPHER'a (gdzie takiego zlapac i jaki zakres grup tematycznych
> on obejmuje?)
> 2) poprzez liste dyskusyjna (czy kazda grupa tematyczna ma swoj odpowiednik
> w liscie dyskusyjnej?)
> 3) poprzez news-reader'a (jaki najlepiej zainstalowac: lynx, tin czy jeszcze
> cos innego i skad go wziac). Do jakiego news-serwer'a wtedy sie laczyc

Najlepsza jest trzecia mozliwosc. Tylko ktos cie musi wpuscic na news-
server...
Co do newsreadera, ja uzywam Trumpet for DOS.
Jest jeszcze czwarta mozliwosc: news by email service (tak, tak! Otrzymywanie
newsow poczta!). Z tego co wiem najblizszy taki serwis jest w Rosji. Napisz
do news_at_kiae.su list ze slowem help. Ja uzywam tego do czytania newsow z
rosyjskich grup relcom.*.

Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_lfs.cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl