Re: Pytanie do wszystkich

Autor: Jarek Lis (lis_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 19 Sep 1994 - 21:58:44 MET DST

Wieslaw Dobrowolski (dobrowolski_at_iozi23n.ioz.pwr.wroc.pl) wrote:
: Ahoj tam za drutami!

: Pytanie kieruje chyba do administratorow sieci, kierownikow laboratoriow itp.
: a brzmi nastepujaco:
: w jaki sposob w jednostkach organizacyjnych roznych uczelni w kraju
: zorganizowano calodobowa prace serwera sieci? Rozumiem, ze problemu nie ma
: jesli w nocy czuwa obsluga... Co natomiast zrobic nalezy zeby serwer byl
: stale wlaczony i w nocy pracowal bezobslugowo, tzn. jak to formalnie
: zalatwic? Na Politechnice Wroclawskiej, z tego co mi wiadomo, obowiazuje
: rozporzadzenie Rektora zakazujace pozostawiania sprzetu bez nadzoru.
: Skutek tego jest taki, ze przez okres wakacyjny serwer wylaczany jest
: ok. 15:00 a kierownik laboratorium nie chce na wlasna odpowiedzialnosc
: (np. w razie pozaru...) nakazac obsludze zostawiac serwer wlaczony na noc.
: Bylbym wdzieczny za wszelkie wskazowki i doswiadczenia innych.

Robic swoje i udawac ze sie nic nie wie o zarzadzeniach. Troche o bhp mozna
zadbac (np. metalowa szafa), ale jak wynika z mojego doswiadczenia to
komputery zywym ogniem sie nie pala. Bardziej trzeba je ukrywac przed
portierami.

P.S. Ktos z USA pisal, ze zasilacze do modemow PPI zapalily sie. I nie
byl to pojedynczy przypadek.
ZZ