Re: czytanie relcom.* (bylo: )

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_dain.oso.chalmers.se)
Data: Mon 19 Sep 1994 - 12:48:10 MET DST

Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:
> Jest jeszcze czwarta mozliwosc: news by email service (tak, tak! Otrzymywanie
> newsow poczta!). Z tego co wiem najblizszy taki serwis jest w Rosji. Napisz
> do news_at_kiae.su list ze slowem help. Ja uzywam tego do czytania newsow z
> rosyjskich grup relcom.*.

relcom.* jest tez na polskich serwerach, wiec mozesz tez ta droga.
Czy ktos poradzil sobie z czytaniem cyrylicy? Probuje na konsoli
linuxa, ale mi nie wychodzi. Jezeli komus sie udalo xterm-em to moze
takie informacje tez mi pomoga.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se      http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec