Re: Biblioteka via telnet

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_oso.chalmers.se)
Data: Mon 22 Aug 1994 - 12:43:06 MET DST

Krzysztof Krupa writes:

> Od bodajze 1 lipca komputera plwrtu11.ci.pwr.wroc.pl NIE MA.
> Wszystkie jego uslugi (wlacznie z biblioteka) mial przejac
> sun1000.ci.pwr.wroc.pl. Na razie jest tam anonymous ftp, news,
> www i byc moze cos jeszcze. O bibliotece nic mi nie wiadomo,
> a chetnie bym sie tez czegos dowiedzial...

Probowalem dostac sie kiedys, jak jeszcze dzialal, do plwrtu11 przez
tn3270, ale nigdy nie udalo mi sie uzyskac wiecej niz nazwe hosta w
rogu ekranu, a ciekawi mnie jak ten katalog wyglada(l). Moze teraz
wasza biblioteka bedzie w pierwsza w pl z interface'm na www?

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se      http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec