Re: Biblioteka via telnet

Autor: Krzysztof Krupa (krupa_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 22 Aug 1994 - 11:35:49 MET DST

arek_at_itma.pwr.wroc.pl wrote:
> Byl niedawno mozliwy dostep do katalogow Biblioteki Glownej PWr
> poprzez Internet. Polaczenie uzyskiwalo sie komenda:
> Obecnie to nie dziala.
> Czy to chwilowa usterka czy moze zmienil sie host?

> Arek Szypicyn
> arek_at_itma.pwr.wroc.pl

Od bodajze 1 lipca komputera plwrtu11.ci.pwr.wroc.pl NIE MA.
Wszystkie jego uslugi (wlacznie z biblioteka) mial przejac
sun1000.ci.pwr.wroc.pl. Na razie jest tam anonymous ftp, news,
www i byc moze cos jeszcze. O bibliotece nic mi nie wiadomo,
a chetnie bym sie tez czegos dowiedzial...

|| Krzysztof Krupa | K.Krupa_at_immt.pwr.wroc.pl ||
|| | ||
|| | ||