Re: Wroclawskie grupy news dostepne poza Wroclawiem

Autor: Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 09 Jun 1994 - 15:34:13 MET DST

Andrzej K. Brandt (andy_at_mimuw.edu.pl) wrote:

| Nadzieja jest slaba, bo jest tym warszawskim serverem, ktory wisi na
| najwolniejszym laczu. Pusc to do ghosta albo do bilbo. Stamtad mozna by slac
| do Krakowa. Inna sprawa, ze opoznienia przez bilbo sa duze.

W jaki sposob rozsylac cale pl.* to jest jeszcze sprawa do dogadania..
Najlepsze jest zawsze 'wpuszczanie' lokalnych postingow mozliwie blisko
'centrum'. Jak uzbieramy do konca mapke serwerow nntp w Polsce, to
mozna bedzie wszystko ladnie wymyslic.

| Nie, nie slemy. Ale czemu nie. Napisze do mojego feed'a - moze chce. Mial u
| siebie wiele narodowych hierarchi. Nie zapominajmy, ze Polacy za granica
| maja ochote tez cos poczytac.

Ok, ale najpierw sprobujmy jak nam sie to uda, a potem bedziemy sie
zastanawiac czy inni tez chca widziec to co my mamy u siebie. Wszystko
po kolei.

| No widzisz, tylko do mnie nic nie doszlo jak narazie hehehe.

To zaloz i czekaj az zacznie dochodzic.. :-)
Bo inaczej zacznie dochodzic i sie odbije..

Tomek

--
 _________
(_   _' __) Tomasz Surmacz * ------------- * tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl