Re: Polskie newsy

Autor: Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 08 Jun 1994 - 21:27:30 MET DST

Wow! chodzi jak trzeba...
News od Michala via nntp dotarl do Wroclawia i juz widze ze sie
zakolejkowal w mailu do wyslania na listserwera.

[Fanfary]

Michal Jankowski (michalj_at_fuw.edu.pl) wrote:

| No dobrze, to stworzmy pare grup na poczatek.

| Wpiszcie, gdzie tam trzeba, np. mnie jako osobe uprawniona do
| zakladania nowych grup, a ja je newgroup'ne i jakos to bedzie 8-)
| Lepiej jest to zrobic raz a dobrze, niz recznie za kazdym razem na
| wszystkich serverach dodawac dana grupe.

czyli na serwerach innd nalezy w pliku 'control.ctl' wpisac:

## PL newsgroups
newgroup:michalj@*fuw.edu.pl:pl.*:doit=newgroup
rmgroup:michalj@*fuw.edu.pl:pl.*:doit=rmgroup

A jak ktos tak nie do konca ufa Michalowi i woli sam, to wpisac
powinien:

newgroup:michalj@*fuw.edu.pl:pl.*:mail
rmgroup:michalj@*fuw.edu.pl:pl.*:mail

Mozna bedzie ew. pomyslec kogo by tu jeszcze, bo mozna pare osob...

(ew. mozna zamiast michalj@*fuw.edu.pl wpisac michalj_at_fuw.edu.pl ale
wtedy Michal musi sie pilnowac zeby wysylac ciagle z jednego adresu..)

| Tylko najpierw wymyslmy nazwy tych 'startowych' grup.
| pl.ogolne (na wzor grup 'general')? Dla mnie moze byc...

Ja tam nie wiem... ale niech bedzie..

| Jakies jeszcze?

| Grup pl.listserv to od razu bedzie calkiem sporo 8-)

Ja juz mam pare u siebie 'w kolejce' ale musze im nazwy najpierw
pozmieniac z 'pwr.listserv.*' na 'pl.listserv.*' a wole nie robic
wszystkiego z dnia na dzien.

| I co, pl.listserv.donosy czy pl.epress.donosy czy pl.???.donosy?

pl.gazety.donosy ??

Jako moderated z adresem moderatora na Donosy-redakcja_at_fuw.edu.pl (czy
jakos tak)

Tomek

--
 _________