DOS Extender

Autor: Piotr Goczal (bilbo)
Data: Wed 27 Apr 1994 - 19:23:15 MET DST

Czesc!
Wiem, ze jest to lista na troche inny temat, ale moze?
Poszukuje wiadomosci (ewentualnie programow) na temat tzw Dos Extenderow
 ( Pharlap, DOS 4GW i td).
Interesowalo by mnie gdzie mozna je kupic (ewentualnie uzyskac jakies
dema do przetestowania).
Bede wdzieczny za kazda informacje.
Pozdrawiam.
                                Piotr

|   Piotr   Goczal      student elektroniki  PL   LODZ      |
|   Email: bilbo_at_zsku.p.lodz.pl                             |
|        Virus ???                  I love it !!!!          |