Re: Cisza

Autor: Jaroslaw Rafa (sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 18 Apr 1994 - 17:40:43 MET DST

> Po przeczytaniu znam nazwy programow, ktore chcialbym przetestowac,
> czy sa one rowniez dostepne via FTP na ftp.uci.agh.edu.pl ?
> Z gory dziekuje za odpowiedz gdzie jeszcze, poniewaz FTP z AGH
> to predzej by pojechac na rowerze i przywiezc :)

To wszystko powinno byc dostepne na Simtelu, a nie wiem czy wiecie, szanowni
subskrybenci tej listy, ze MAMY W POLSCE PRAWDZIWY MIRROR SIMTELA ! Moze by
tak sprobowac: ftp.cyf-kr.edu.pl
katalog pub/mirror/msdos i tam prawdopodobnie podkatalogi: lan, novell,
network, pktdrvr, co jeszcze ?

Pozdrowienia
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_lfs.cyf-kr.edu.pl