Re: Cisza

Autor: Zbigniew S. Szewczak (zssz_at_nask.torun.pl)
Data: Mon 18 Apr 1994 - 16:55:31 MET DST

> Jesli chodzi o problem ogolny, co mozna zrobic z PC: jest sporo pakietow
> (mniej lub bardziej niedopracowanych :-) ) dla PC pracujacych nad packet
> driverem. Z bardziej znanych: CUTCP/CUTE (obecnie Rutgers TCP) to pakiet
> Telnet/Rlogin/Rsh/FTP; PC Gopher (rozne wersje) - klient Gophera; Cello, Viola
> i nade wszystko WinMosaic - klienty (klienci?) WWW; jest klient IRC; istnieje
> tez klient do zdalnego (NNTP) czytanie newsow - Trumpet Newsreader. Dla
> bardziej wymagajacych isnieja zintegrowane pakiety (pod Windows) laczace w
> [...]
Wszystko niestety pod DOSa. Warto przy tej okazji tez wspomniec o Linuxie
-free un*xopodopbnym systemie operacyjnym na PC. Mozna sobie instalowac go
samemu, co jest wspaniala zabawa, lub sciagnac gotowe MCC lub Slackware.
Co i jak, opisane jest w *-HOWTO dostepnych w kazdym wiekszym serwerze ftpowym
ZS