Re: Cisza

Autor: Piotr Goralski (PG_at_omk.il.pw.edu.pl)
Data: Mon 18 Apr 1994 - 16:09:28 MET DST

> Generalnie, kiedy pojawia sie haslo "Novell a Internet", sprowadza sie to
> do problemu "PC a Internet" z poprawka na pogodzenie IPX (protokolu Novella)
> z TCP/IP.
> Jesli chodzi o te poprawke: sa 2 szkoly, jedna zaleca uzywanie ODI, a druga -
> do ktorej ja naleze - packet drivera. Packet drivery sa dostepne np.:
> ftp.uci.agh.edu.pl:/pub/msdos/network/pktd11.zip

My uzywamy NCSAtelnet z odpowiednim do karty packet driverem, a do
ftp KA9q.

> [...]
> Telnet/Rlogin/Rsh/FTP; PC Gopher (rozne wersje) - klient Gophera; Cello, Viola
> i nade wszystko WinMosaic - klienty (klienci?) WWW; jest klient IRC; istnieje
> tez klient do zdalnego (NNTP) czytanie newsow - Trumpet Newsreader. Dla
> bardziej wymagajacych isnieja zintegrowane pakiety (pod Windows) laczace w
> sobie klika funkcji, np. WinQVT - na ten temat nie wiem niestety nic blizszego,
> bo dla mnie MS-Windows stanowi bootstrap loader dla MS Worda, poza tym nie ma
> zadnych zastosowan ;-).
> Grupa USENETowa poswiecona tej tematyce to comp.protocols.tcp-ip.ibmpc.

Generalnie aplikacje Windosowe tez mnie nie interesuja.
Po przeczytaniu znam nazwy programow, ktore chcialbym przetestowac,
czy sa one rowniez dostepne via FTP na ftp.uci.agh.edu.pl ?
Z gory dziekuje za odpowiedz gdzie jeszcze, poniewaz FTP z AGH
to predzej by pojechac na rowerze i przywiezc :)

       Piotr Goralski Osrodek Metod Komputerowych IL PW
     pg_at_omk.il.pw.edu.pl pg_at_omknet.il.pw.edu.pl