Re: propozycja zakupu oprogramowania firmy FTP Software

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_oso.chalmers.se)
Data: Wed 16 Mar 1994 - 13:01:47 MET

Maciek Uhlig writes:

> Zaden oczywiscie. Mialem na mysli, ze gdyby uzywac software'u po angielsku,
> to lepiej za niego nie placic w ogole.

Linux umozliwia uzywanie polskich liter na ekranie (ISO Latin 2) i
klawiaturze (uklad programisty). Wystarczy zaladowac font, uklad
klawiatury i translacje
(pakiet ftp.funet.fi:/pub/OS/Linux/PEOPLE/Linus/kbd-0.85.tar.gz),
a telnet i rlogin sa 8-bitowe oczywiscie.

> Nota bene mam informacje z Minnesoty, ze ich Minuet ma byc docelowo
> zrobiony tak, ze wszystkie teksty beda w oddzielnych plikach po to, by
> mozna je bylo samodzielnie lokalizowac.

Mozliwosc zmiany tekstow to nie wszystko. Pozostaje kwestia fontu
i klawiatury. Wiele programow, zwlaszcza dla MS-DOS, uzywa Alt-Klawisz,
co uniemozliwia korzystanie z ukladu klawiatury programisty.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se rzm_at_mat.uni.torun.pl <-finger for public
snail: Omgangen 464-82, 412-80 Goteborg, Sweden; tel: +46-31-7780831      key