Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drukara laserowa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drukara laserowa
From: Trybun <MxCheLeRS@true.cb>
Date: Wed, 5 Jun 2024 19:00:49 +0200
W dniu 30.05.2024 o 16:52, Animka pisze:
W dniu 30.05.2024 o 12:30, Trybun pisze:
W dniu 29.05.2024 o 12:34, Animka pisze:
W dniu 29.05.2024 o 08:41, Trybun pisze:
W dniu 20.05.2024 o 01:29, Animka pisze:
W dniu 12.05.2024 o 11:21, Trybun pisze:
Mam zamiar kupić komuś laserówkę używkę do sporadycznego drukowania
rozmaitych pism, nie więcej jak kilka kartek miesięcznie. Co byście
doradzili?
Uważam że atramentówka się nie sprawdzi bo będzie zasychać przy tak
rzadkim użyciu. Sam mam i rzadko używam to wiem :)

Atramentówka sprawdzi się, trzeba tylko na taką trafić w której atrament nie zasycha. I gdybyś się zdecydował to zwróć uwag na wielofunkcyjne Canony serii MP, mam taka kilkunastoletnią, używana kilka razy w roku i zero problemów z zasychaniem atramentu. Warunkiem oczywiście oryginalny atrament, a to niestety kosztuje, ale chyba i tak wyjdzie taniej i bardziej uniwersalnie niż zakup laserówki. Dodam że w moim zapotrzebowaniu tusz startowy wystarczył na prawie 6 lat użytkowania.

Ja kupuję na Allegro tusze (4 kolory) w cenie od 20-40 zł. Nic nie zasycha. Jakby nawet zaschło to w programie do drukarki są specjalne opcje czyszczenia itd.itd.

Generalnie obowiązuje zasada - droga drukarka - tani tusz. Tak się w tym producenci zapędzili że nie raz taniej kupić nowa drukarkę z atramentem niż sam atrament.

No i jakie g-wniane są te drukarki.

Trudno powiedzieć, od lat nie kupowałem drukarki.

To po co piszesz że Ci tusz zasycha?
Jaką masz drukarkę? Może żadnej nie masz?

A gdzie przeczytałaś że skarżę się na zasychający tusz? Przecież jest dokładnie odwrotnie. 😶