Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drukara laserowa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drukara laserowa
From: Trybun <MxCheLeRS@true.cb>
Date: Wed, 5 Jun 2024 18:53:49 +0200
W dniu 29.05.2024 o 12:30, Animka pisze:
W dniu 29.05.2024 o 08:42, Trybun pisze:
W dniu 27.05.2024 o 15:41, Animka pisze:

Moja wypielęgnowana przez pana który sprzedaje potem drukarki jest lepsza. Drukuje o wiele lepiej niż nowa. Teraz drukarki są chałowe i zaraz po zakupie psują się. Już mi jeden palant od Brothera zabrał-ukradł drukarkę klamota Brother, w ktorej tusz wyciekł. A niech się dziadzisko udławi i tą drukarką i pieniędzmi jakie za nią zaplaciłam.

Uroki zakupów na Alegro. Na uczciwego sprzedawcę trzeba trafić.

Kupilam w sklepie firmowym, a nie na Allegro.
Najbezpieczniejsze i najuczciwsze są zakupy na Allegro. Masz pomoc i wsparcie, a sprzedawcy się pilnują, żeby nie podpaść.

No nie wiem, ja nawet największemu wrogowi bym nie polecał Alegro. Same chyba skumulowane złe doświadczenia. 👿