Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Komputer resetuje się przy wybudzaniu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Komputer resetuje się przy wybudzaniu
From: Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl>
Date: Mon, 22 Apr 2024 08:36:32 +0200
Mam trochę starszy komputer na płycie Gibagyte H61M-S2PV, z procesorem i7-3770. Działa prawidłowo i stabilnie, poza jedną kwestią - co jakiś resetuje się przy wybudzaniu. Dzieje się to tak raz na kilka-kilkanaście wybudzeń. Problem zauważyłem dopiero teraz, bo dopiero ostatnio zacząłem go usypiać - przez większość swojego życia albo chodził 24/7 robiąc różne zadania, albo był wyłączany. System to Debian 12. Problem z kiepskim zasilaczem raczej wykluczam, bo siedzi tam dość solidny, 500W BeQueit.
Ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną?