Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komputer resetuje się przy wybudzaniu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komputer resetuje się przy wybudzaniu
From: NNTP Surfer <nntpsurfer@op.pl>
Date: Mon, 22 Apr 2024 13:30:24 +0200
Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl> writes:

> resetuje się przy wybudzaniu. Dzieje się to tak raz na
> kilka-kilkanaście wybudzeń. Problem zauważyłem dopiero teraz, bo
> dopiero ostatnio zacząłem go usypiać
> System to Debian 12.

Parę miesięcy temu miałem podobnie. Okazało się że Debian 12 ma buga w
kernelu. Błąd był chyba gdzieś w obsłudze kart WiFi, więc masz 2 opcje:
- aktualizacja do Debian 12, alternatywnie downgrade do Debian 11
- wyłączenie na parę miesięcy urządzeń WiFi w BIOS

Aktualnie mam najświeższy kernel dostępny w Debianie (6.1.0-20-amd64) i
problem dla mnie zniknął.