Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Głośniki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Głośniki
From: Olek <olotestSPAMFE@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 22 Apr 2024 00:14:06 +0200
W dniu 16.04.2024 o 08:22, Trybun pisze:

Ciężka sprawa, pozostają chyba używki gdzieś w komisie albo w lombardzie, ew na serwisach handlujących starociami.

Jaka "ciężka sprawa"?
W poście z 14.kwietnia wkleiłem link do sklepu morele, gdzie listuje się około 20 propozycji, fabrycznie nowych głośników, na kablu, z własnym zasilaczem. Moc RMS 10-50 W, więc to już da się posłuchać, a nawet dowalić tak, że sąsiadowi będzie przeszkadzać.
Ceny od 30 zł do 875 zł.

Co wy macie z tym "nie ma"?
Jak wejdziesz na OLX, Alledro czy ibej, to używek pewnie będzie tona!

BGB znowu widzi tam same z bluetooth...
Mnie się wyświetla "bluetooth = nie" ale nawet gdyby, to tak trudno samemu odfiltrować w menu sklepu, po lewej stronie? Nie wiem, może jak się otwiera wszystko na smarfonie, to potem widzi się świat do góry nogami i bez głośników.
--
Olek