Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Głośniki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Głośniki
From: RadosławF <radoslawf@onet.pl>
Date: Sat, 20 Apr 2024 22:17:03 +0200
W dniu 20.04.2024 o 20:22, Animka pisze:

Lepiej zasilać z monitora, bo przy braku sygnału audio i zasilaniu ze ściany jest minimalny przydźwięk sieciowy, co mnie zmuszało do kłopotliwego wyjmowania zasilacza z gniazdka.

Ja mogę wyłączyć głosniki w głośniku. Jest wyłącznik;

A zasilacz w gniazdu i prąd ciągnie. :-)
Zasilanie z USB to najlepsza opcja jeśli kolumny nie
potrzebują dużej mocy.
A jeśli potrzebują to słuchający jest audiofilem i ma do
nich normalny wzmacniacz stereo.

Mogę sobie słuchać z wieży ale tylko radia.

Jakaś gówniana wieża czy masz za mało elementów?
Podepnij jeszcze magnetofon, CD i adapter do winyli.

Mogę sobie słuchać z laptopa.

Byle nie na wbudowanych głośnikach.

Ale to nie to czego potrzebuję. Nie to brzmienie co zmoich padniętych glośników (albo ich kabla).

Teraz wszyscy robią głośniki komputerowe zasilane z usb.
Dla użytkownika wygoda a dla producenta oszczędność.
Własne zasilacze mogą się trafić przy zestawach o mocy
przekraczającej możliwości usb.

Pozdrawiam