Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop muli pod obciążeniem (Win10)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop muli pod obciążeniem (Win10)
From: arnold@hooterville.invalid (Arnold Ziffel)
Date: Thu, 21 Mar 2024 22:23:03 -0000 (UTC)
radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:

> Ściągnąć OCCT, zapuścić Stability Test na Data Set=Small i Mode Extreme
> i popatrze na wykresy co sie przegrzewa. W szczególnosci wykres Thermal
> Limit.

Odpaliła. "Puściłam test 3D i na razie wyskoczył jeden błąd - shader
complexity".

Wykresy wyglądają tak:

http://arnold.ziffel.one.pl/occt.png

Komentarz: "Taka jest różnica między kablem a bez, ten nagły spadek, to
odłączenie kabla"

Ja się nie znam (dlatego pytam), ale dziwne mi się wydaje, że GPU Memory
Clock tak spada po podłączeniu kabla -- a może to normalne (albo objaw
czegoś)?

Dodatkowo napisała wcześniej:

"O ile bez kabla chodzi bardzo płynie, na niższym framerate, tak nic się
nie ksztusi, nie spada nagle zużycie 10-20% i a z tym klatkaż do 15-20. Na
kablu jest wręcz gorzej niż wcześniej, potrafi się dusić już przy 70%
zużycia GPU i ciagle mi randomowo spada do tych 15-30% i wtedy też się
dusi."

--
Przychodzi baba do lekarza ze śledziem na plecach.
Lekarz pyta: