Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Fri, 10 Nov 2023 01:38:13 GMT
On 2023-11-09, RadosławF <radoslawf@onet.pl> wrote:

> Podświetlanie klawiatury.
> Marketoidzi od dawna zarabiają na głupocie kupujących.
> Bo wydaje im się oczywiste że produkt będzie spełniał właśnie ich
> oczekiwania.

Tak w kwestii formalnej (prawnej) to produkt powinien być tak
oznaczony/opisany, zeby informacja nie wprowadzała w błąd. Jesli nie
jest oznaczony (brakuje klarownej informacji o jego cechach) to
przyjmuje się, że produkt powinien mieć cechy typowe dla tego typu
produktów. Głupotą w tym wypadku tego bym nie nazwał, bo sprzedawca tez
jest zobowiązany do okreslonej staranności czy rzetelnosci. Nie kazdy
kupujący musi się zaraz na wszystkim znać, albo szkolić by kupić
klawiaturę za 40 zł. Ma pelne prawo zufać opisowi sprzedawcy.

> Poniżej stu złotych za klawiaturę mechaniczną to jest tanio.

Ona dość tania, jesli nie za tania, na podświetlaną, nawet przewodową,
ale nie ma tam nic, że nie ma podświetlenia klawiszy.

--
Marcin