Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"
From: "ptoki (ptoki)" <sczygiel@gmail.com>
Date: Wed, 8 Nov 2023 21:50:54 -0800 (PST)
On Wednesday, November 8, 2023 at 9:27:50 p.m. UTC-6, Trybun wrote:
> kupiłem "podświetlaną" klawiaturę. Problem w tym że ona nie ma
> podświetlanych klawiszy a tylko miedzyklawiaturowe przestrzenie,
> pożytku, poza wielce dyskusyjnym wyglądem - żadnego. Czy to możliwe żeby
> producenci wypuszczali na rynek takie buble pod nazwą "klawiatura
> podświetlana", czy tylko trafiłem na jakiś wybrakowany egzemplarz?
> Jednym słowem, są powody aby reklamować czy nie ma?

1. Glosuj portfelem. Rob risercz przed zaplata
2. Nie wiem czemu pytasz o to tutaj. Jak niezgodne z pudelkiem to reklamuj. Ja
bym zwrocil i kupil dobre.
3. Jak cie oleja i nie dadza zwrocic a same klawisze ci pasuja to se kup
klawisze i wymien te co masz na takie co sa przezroczyste. No ale to bedzie
inwestycja niestety.