Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zrąbana hybryda TPlinka....

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zrąbana hybryda TPlinka....
From: Eneuel Leszek Ciszewski <Zapraszam@do.czytania.fontem.Lucida.Console>
Date: Thu, 27 Jul 2023 22:17:05 +0200
W dniu 27 lip 2023 o 03:36, Arnold Ziffel pisze:

Może te inne były jeszcze gorsze...

Owszem.

Długotrwałe obciążenie (ściąganie z szybkich serwerów) zwykle źle wróży.

To może termicznie coś tam siada? Przegrzewa się i siada...

Wówczas zimą byłoby lepiej -- a nie jest.

Helpdeskowi tak kazali mówić, to mówi...

:)

Drukarka Canona nie ma 5 GHz -- uruchamiam w Tendze 2.4 Ghz na czas
drukowania...

Czemu nie zostawisz obu włączonych na stałe?

Nie chcę śmiecenia eteru -- ukłon w kierunku sąsiadów.

Mam dwie Tendy i kilka TPlinków -- Tendy wypadają lepiej niż TPlinki.
(najniższą półka, porównywalne ceny, podobne parametry)

Ja mam TP-Linki, ZyXELa, Netgeara i Linksysa (stary WRT54G, używam teraz
tylko jako switcha). Na ZyXELa i Netgeara nie narzekam, ale to TP-Linki są
najbardziej u mnie obciążone (i w sumie też nie narzekam, oprócz tego że
drukarka świetnie gadała z Linksystem i świetnie gada z Netgearem, a z
TP-Linkami nie chce;

U mnie w TPLinkach WiFi dobrze ;) pracuje, póki nie jest przeciążone.
Z przewodową częścią TPlinków nie dostrzegam problemu przeciążenia.

ZyXELa mam w innej lokalizacji).

-=-

W poprzednim poście podałem dwa linki:

 https://allegro.pl/oferta/tenda-os3-cpe-5ghz-12dbi-13655101074  209 pln
 https://www.ceneo.pl/114486816#tab=spec   297 pln

ale pierwszy kieruje do przewodowego 100 Mb/s -- więc odpada.

 https://www.tendacn.com/pl/product/o6v2.html
to ma 1Gb/s i WiFi ac

-=-

Zamiast mostu i problemów z Dunajem -- może warto
zainwestować w stacjonarny routerek LTE-WiFi tego rodzaju:

https://allegro.pl/oferta/router-tenda-4g03-wi-fi-4g-lte-port-sim-11949031084

ale trochę lepszy -- 5G i WiFi ac...

Jakkolwiek dobre będzie moje połączenie -- Dunaja morsowania ;)
nie naprawi.

Może warto zamienić Dunaja na jakieś światełko Orange i dać
porządny most 5GHz...

Na razie przyglądam się i czekam... ;) W komórce połączenie mam,
brak dostępu do netu nie uśmierca mnie... ;) (co najwyżej
utrudnia żywot -- gdy trzeba zlecić przelew itp...)

--