Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zrąbana hybryda TPlinka....

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zrąbana hybryda TPlinka....
From: arnold@hooterville.invalid (Arnold Ziffel)
Date: Thu, 27 Jul 2023 01:36:28 -0000 (UTC)
Eneuel Leszek Ciszewski <Zapraszam@do.czytania.fontem.lucida.console> wrote:

> Kiedyś próbowałem wymienić na inny -- fabryczny był najlepszy. (co nie
> znaczy, że jest dobry)

Może te inne były jeszcze gorsze...

> Długotrwałe obciążenie (ściąganie z szybkich serwerów) zwykle źle wróży.

To może termicznie coś tam siada? Przegrzewa się i siada...

> Nadal aktualny. Nie wymieniam hybryd, bo żal mi szmalu.
> Może warto przejść na 5GHz; może warto wejść na komórkowy...

5 GHz jest OK, dużo mniej zapchane innymi urządzeniami, ale gorzej radzi
sobie między pomieszczeniami (mury silniej tłumią). Mam i to i to.

>  - ma pan za stary system (WXP przykładowo) operacyjny

Helpdeskowi tak kazali mówić, to mówi...

> Drukarka Canona nie ma 5 GHz -- uruchamiam w Tendze 2.4 Ghz na czas
> drukowania...

Czemu nie zostawisz obu włączonych na stałe?

> Mam dwie Tendy i kilka TPlinków -- Tendy wypadają lepiej niż TPlinki.
> (najniższą półka, porównywalne ceny, podobne parametry)

Ja mam TP-Linki, ZyXELa, Netgeara i Linksysa (stary WRT54G, używam teraz
tylko jako switcha). Na ZyXELa i Netgeara nie narzekam, ale to TP-Linki są
najbardziej u mnie obciążone (i w sumie też nie narzekam, oprócz tego że
drukarka świetnie gadała z Linksystem i świetnie gada z Netgearem, a z
TP-Linkami nie chce; ZyXELa mam w innej lokalizacji).

--
- Zajączku, dlaczego masz takie krótkie uszy?
- Bo jestem romantyczny.