Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] W10 Home 64 vs 32 bity.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] W10 Home 64 vs 32 bity.
From: "ptoki (ptoki)" <sczygiel@gmail.com>
Date: Thu, 11 May 2023 09:45:45 -0700 (PDT)
On Monday, May 8, 2023 at 2:52:12 p.m. UTC-5, Animka wrote:

> Dlaczego Defender blokuje dobre , sprawdzone programy? Windosowsowi się
> nie podobają?

Jak blokuje to mozna znalezc co mu sie nie podoba.
Albo zarazone jakims wirusem/malware, albo recznie oznaczone przez MS jako
podejrzane, albo sciagnete z internetu (pliki maja taka flage ze pochodza spoza
komputera i nie byly instalowane instalatorem) albo zaznaczone jako podejrzane
przypadkiem bo to co robia jest dosyc podobne do jakiegos wirusa (np. maja
mozliwosc skanowania plikow i ich modyfikacji masowo - np jak irfanview).

Kazdy przypadek jest inny i trudno powiedziec co akurat temu dolega ze sie
defenderowi nie podoba.