Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tani 8TB na archiwum

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tani 8TB na archiwum
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 23 Apr 2023 17:00:54 +0200
On 23/04/2023 14:42, Roman Tyczka wrote:
Dzięki. To jeszcze dopytam jak z hałasem ogólnym dysku?

Praca silnika niesłyszalna, ale ja niekoniecznie jestem audiofilem. Musiałem oceniać, czy się kręci, dotykając obudowy.

Terkocze tak, że zwraca to uwagę czy da się zignorować?

Terkotanie głowic słyszalne przy otwartej obudowie. Trudno mi ocenić, czy więcej/mniej od typowego hałasu z innych dysków. Wydaje mi się, że w normie. Natomiast uruchomienie testu powoduje dość głośny hałas, wiec teoretycznie dysk jest zdolny do wydawania głośnych dzwięków. Przerzuciłem tam kilka tb plików w te i nazad i tak głośno, jak podczas testu, nie pracuje. Nazwałbym go zupełnie normalnym pod wzgledem hałasu dyskiem, jaki kilka moich innych.

No i jaki model konkretnie kupiłeś?

Ten ze zlinkowanej aukcji.

HUH728080ALE601

https://drive.google.com/file/d/15AhxUyfqlq7K1k2qFSNR8Q4nN2w1IBss