Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tak się wyżalę: zewnętrzny dysk Toshiba Canvio Basics 1TB,

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tak się wyżalę: zewnętrzny dysk Toshiba Canvio Basics 1TB, jaki wylosujesz, taki dostaniesz:(
From: Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl>
Date: Sun, 2 Apr 2023 11:17:46 +0200
Mam bardzo złe doświadczenia z linią Toshiba Canvio. Na 2 dyski, 2TB
każdy, w jednym padła elektronika usb-SATA a w drugi uj-wie-co, oba z
przebiegiem rzędu dni i w ciągu ca 2h lat leżenia na półce. Serwis
toshiby nie raczył nawet odpowiedzieć na zgłoszenia. Od tego czasu
unikam ich produktów jak ognia.

No widzisz. Zależy na co trafisz:( Ja do tej pory dobrze trafiałem.

--
t0maszek