Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tak się wyżalę: zewnętrzny dysk Toshiba Canvio Basics 1TB,

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tak się wyżalę: zewnętrzny dysk Toshiba Canvio Basics 1TB, jaki wylosujesz, taki dostaniesz:(
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 25 Mar 2023 14:33:38 GMT
On 2023-03-24, Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> wrote:

> Mam najnowszy dostępny, więc nic z tego nie będzie.

Mam bardzo złe doświadczenia z linią Toshiba Canvio. Na 2 dyski, 2TB
każdy, w jednym padła elektronika usb-SATA a w drugi uj-wie-co, oba z
przebiegiem rzędu dni i w ciągu ca 2h lat leżenia na półce. Serwis
toshiby nie raczył nawet odpowiedzieć na zgłoszenia. Od tego czasu
unikam ich produktów jak ognia.

--
Marcin