Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Odświeżanie SSD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Odświeżanie SSD
From: "ptoki (ptoki)" <sczygiel@gmail.com>
Date: Mon, 23 Jan 2023 20:10:03 -0800 (PST)
poniedziałek, 23 stycznia 2023 o 04:01:11 UTC-6 Marcin Debowski napisał(a):

> Przeczytaj wieczny, dyżurny mądralo najpierw cały wątek a potem się
> wymądrzaj. Nie rozumiesz co człowiek chce zrobić, nie przeczytałeś

przeczytalem i zrozumialem o co chodzi watkotworcy i wyczytalem Twoja rade
ktora jest szkodliwa.

> postów, w tym mojego pierwszego, ale tradycyjnie bębenek sobie podbic
> próbujesz. Ekspert się k. znalazł, co nie potrafi sklecić treści z kilku
> postów, ale do pouczania innych pierwszy.

Ja sie ekspertem nie nazwalem. Ale widze ze informacje jakie przekazalem
sprawily ze ty mni nim nazywasz.

Sprobuj podyskutowac na temat techniczny a nie fandzol ad personam.

Polecam zrobic benchmarka swoich ssd. Zacznij od starszych. Popuszczaj disks
(moze byc inny byle skanowal cala przestrzen) i zobacz czy wydajnosc odczytu
masz caly czas sufitowa.
Daj znac jak ci dyski sobie radza jesli chcesz.

U siebie przerabiam nieco sztuk i srednio 80% wszystkich a w praktyce 100%
uzytkownikowych cierpi na taka przypadlosc. Probke mam narazie w pojedynczej
setce dyskow. od 64GB po 2TB. Windy i linuxy.

A pueblo se wybada na wlasna reke i osadzi czy moje rady mu pomogly czy nie.