Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] AMD Catalyst

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] AMD Catalyst
From: Szwambuł Trantiputl <trantiputl@duck.com>
Date: Thu, 22 Dec 2022 12:53:58 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 22 Dec 2022 10:08:14 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <to16pt$15pk$1@gioia.aioe.org>
 od trybun <MaLeChSo@jachu.cb>  :

>Sprawa skomplikowana bardziej niż by się mogło wydawać. Na stronie AMD
>nie widzę sterów z "Catalyst" w nazwie. Po wpisaniu wyżej wymienionej
>frazy Google kieruje na jakieś strony zewnętrzne a nie do macierzystego
>serwisu AMD. Druga sprawa jest taka że w owym serwisie normalne (bez
>Catalyst w nazwie) stery do mojej karty mają starszy nr od tych które
>aktualnie mam zainstalowane. Gdzie tej pochrzanionej firmie do
>przejrzystości, ładu i porządku jakie oferuje Nvidia.. I nadal nie wiem
>jak zadowolić tych co zalecają instalację Catalyst AMD skoro oni
> [...]

Są i Catalyst na stronie AMD, to chyba taka starsza wersja
sterowników, nowsza to Adrenalin.

https://www.amd.com/en/support/kb/release-notes/rn-rad-win-15-7-1

Proste, wybierz tu swoją kartę z rozwijanych list, może dostaniesz
ostatni Catalyst jaki wyszedł:

https://www.amd.com/en/support
--
Pójdziesz Pleśniowy