Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] AMD Catalyst

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] AMD Catalyst
From: Szwambuł Trantiputl <trantiputl@duck.com>
Date: Thu, 22 Dec 2022 16:05:54 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 22 Dec 2022 15:31:55 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <to1por$1qb1$1@gioia.aioe.org>
 od trybun <MaLeChSo@jachu.cb>  :

>Czyli Adrenalina zastąpiła Catalyst? Nie ma co szukać nowszych
>Catalystów do mojej grafiki? No i jak się mają te nazwy do normalnych
>bezimiennych sterów. U mnie sytuacja wygląda tak że mam zainstalowany
>sterownik bez nazwy, ma tylko nr, a ten numer jest wyższy od tego
>podobno najnowszego z strony AMD.  Mój ma nr 27.20.xx, a ten podobno
>najnowszy ze strony AMD - 22.11.xx. Co tu jest grane?
>

> https://www.amd.com/en/support/graphics/radeon-rx-vega-series/radeon-rx-vega-series/radeon-rx-vega-64

Serio masz kartę Vega64, czy to błąd identyfikacji karty? Ta karta
kosztowała srogie pieniądze, tu przykład:

https://www.x-kom.pl/p/403076-karta-graficzna-amd-xfx-radeon-rx-vega-64-8gb-hbm2.html

Można jeszcze zassać sterownik ze strony producenta karty(o ile tam
jest), jak nie ma, to instalować to, co proponuje AMD na swojej
stronie i po krzyku.
Śledztwo w sprawie nazw sterowników chwilowo bym sobie darował.
--
Pójdziesz Pleśniowy
Legniesz Ciekliwy