Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] anatomia padania ssd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] anatomia padania ssd
From: Szwambuł Trantiputl <trantiputl@duck.com>
Date: Sat, 12 Nov 2022 00:57:53 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 11 Nov 2022 23:16:03 GMT
 doszła do mnie wiadomość  <TIAbL.2259218$f0c6.2134186@fx10.ams1>
 od Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>  :

>To się zgadza, ale to efekt bloków mniejszych od jednostki alokacji
>sektora. Przy 1GB takie coś nie wystąpi bo jak?

Może to jednak jakiś dziwny błąd firmware, bo moim zdaniem jakby coś
tak(aplikacja/proces) waliło po dysku, to powinny być widoczne spore,
okresowe spadki wydajności, ale mogę się mylić.
Sprawa otwarta.
--
Pójdziesz Pleśniowy
Legniesz Ciekliwy