Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana dysku w NAS Synology na wiekszy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana dysku w NAS Synology na wiekszy
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Sun, 16 Oct 2022 08:52:07 +0200
Procedura z qnap wiki powinna się udać, z tym że prościej od instalacji VMWare będzie dla mnie użyć już zainstalowanego (Win 10) Disk Internals Linux Reader (mam nadzieję, że DI Linux Reader przeczyta pliki z dysku 'static volume' wyjętego z QNAP i w ten sposób skopiuję je na włożony do NAS większy dysk który wcześniej tam nazwyczajniej zinicjalizuję zakładając static volume 6GB):
https://wiki.qnap.com/wiki/Static_Volume_Recovery.

-----
Ustawić dwie macierze (czyli każda macierz to osobny fizyczny dysk), nowa macierz oczywiście większa i pchnąć dane przez rsync.