Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Brak odpowiedniego natężenia prądu w zewnętrznym HDD na USB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Brak odpowiedniego natężenia prądu w zewnętrznym HDD na USB 2.0 (?), a trwałość dysku twardego
From: Szwambuł Trantiputl <trantiputl@duck.com>
Date: Thu, 15 Sep 2022 09:38:57 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 15 Sep 2022 00:14:18 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <tftjoo$q7l$1@news.icm.edu.pl>
 od Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>  :

>Jeśli chodzi o mój dysk Toshiba na USB to napisałam, że sprawdzałam u
>koleżanki, ale nie odpowiedziałeś.
>Widać 2 partycje, ale ja nie mam uprawnień do jej komputera/telewizora i
>nie chciałam jej nic tam mącić. Nadźgane ma na pulpicie tego 24 calowego
>telewizora: wszystkie pliki muzyczne, filmy, zdjęcia, skype itd.itd. aż
>się za głowe złapałam, ale nic nie komentowałam. Każdy ma swoje sposoby.
>Może to pulpit zdalny, który użytkuje razem z synem, który jest gdzieś
>dalej, a ostatnio jak mówiła we Włoszech. Jej system to Windows XP, ja
> [...]

Ja już kiedyś chyba pisałem, co bym zrobił:
-usunięcie i reinstalacja sterowników urządzeń USB w managerze
urządzeń(jak masz klawiaturę ps/2, to będzie łatwe do zrobienia, jak
masz USB to stracisz kontakt z komputerem i będzie trzeba zamknąć
system przyciskiem power)
-zainstalować CrystaldiskInfo i odczytać parametry SMART(jeśli się da)
po czym podać je tutaj na grupę, link do instalatora:
https://osdn.net/projects/crystaldiskinfo/downloads/77771/CrystalDiskInfo8_17_7.exe/
- pobrać DMDE i zobaczyć co ten program widzi na dysku(jeśli widzi ten
dysk):
https://dmde.pl/-/10-demo

Co do sprawdzania dysku na innym komputerze, zawsze można dodać
tymczasowe konto do systemu, nadać mu uprawnienia, a po akcji usunąć
to konto.
Szwambuł Trantiputl
--
Pójdziesz Pleśniowy