Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Acerze Athlonem jest u mnie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Acerze Athlonem jest u mnie
From: Eneuel <eneuel@gmail.com>
Date: Mon, 18 Jul 2022 17:45:42 +0200 (GMT+02:00)
_Master_

: W piątek w pracy sklonowałem dwa dyski SSD

Może opisz szczegóły? Jakie dyski? Jakie komputery? Jakie
 procesory, jakie systemy, jakich programów użyłeś do
 klonowania?...

Może czymś zaciekawisz, może kogoś wzbogacisz swoją wiedzą, swoimi
 doświadczeniami...

: Podpiąłem po 2 monitory

Też możesz podać: jakie monitory, jakie karty graficzne, jakie
 złącza...

: Odkurzyłem to wszystko i wyczyściłem pianką

Możesz podać szczegóły... Piszesz tak ogólnie, wzbudzasz ciekawość...

: A i tak jestem dziwny że domagam się
: NASA na 10 Tera żeby uratować 30 lat
: pracy wydawnictwa

10 Tera to niedużo -- możesz z własnych pieniędzy kupić... Ludzie
 ryzykowali własnym życiem, by ratować archiwa...

: Ale DZIADOSTWO Czy to jest już powód żeby pisać o tej historii
 10 postów? '_)

Opisz w dwóch, trzech, czterech...

Jak Ci wygodniej... Nie krępuj się...

--