Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Acerze Athlonem jest u mnie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Acerze Athlonem jest u mnie
From: Eneuel <eneuel@gmail.com>
Date: Mon, 18 Jul 2022 17:35:25 +0200 (GMT+02:00)
_Master_

: Ja też widzę was dwóch.To kto jest pijany my czy Ty? ;-)

Trudno zgadnąć, ale piszę na grupy od lat (chyba kilkunastu) z
 tego samego konta...
Z różnych komputerów i z różnych telefonów, używając różnych
 systemów i różnych programów, ale ciągle z tego samego konta
 mailowego... Na różne serwery nntp i na różne adresy serwerów
 nntp, ale nie zmieniam swojego konta m@ilowego... Od lat podaję
 stale ten sam numer telefonu, podpisuję się stale tym samym
 nickiem, piszę w sposób charakterystyczny...

Jeśli widzisz mnie w ,,dwóch osobach'' -- być może bierzesz mnie
 za szczątkowego boga...
Może przydałby się Tobie psychiatra?...

Myślałem że to tylko upojenie alkoholowe...

Tego samego nicku używam od ponad 20 lat może od 23?... Tego
 samego numeru telefonu używam od kilkunastu lat i ten numer
 pasuje do mojego nicku...

Poniżej prezentuję liczby od wielu lat związane z moim pisaniem na
 grupy:

Liczba kont mailowych -- 1
Liczba serwerów nntp na które pisałem -- może i 10
Liczba komputerów używanych do pisania -- może 6?...
Trudno policzyć systemy operacyjne, które mi posłużyły do tego
 pisania... Na pewno nie 2...

-&-

Kiedyś nie mogłeś zdecydować się czy znalezioną rzecz należy
 zostawić tam gdzie właśnie została znaleziona, czy należy odłożyć
 na ławkę...

Upierałeś się też w sprawie kredytów -- kapitalizowania
 niespłaconych odsetek...

Może to nie Ty? -- może to inny master...

[niby ja także mam problemy z rachowaniem, ale do jednego potrafię
 policzyć...]

--
Eneuel