Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD Crucial BX500 jak zombie, niby żywy a trup

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD Crucial BX500 jak zombie, niby żywy a trup
From: ansajawruk@polbox.com
Date: Sun, 30 Jan 2022 21:41:05 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 30 Jan 2022 21:23:33 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <61f6f3c5$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
od Roman Tyczka <romantyczka@hate.you.spammer>  :

>On jest teraz podpięty pod domowy serwer na debianie, cały czas
>niezamontowany, chodzi non stop w idlu i tylko czasem mu zapuszczam
>testy smart czy te polecenia od trima, lub dd.
>
>Polecenia pv nie mam (not found), co to jest?

Możesz nie mieć, ja musiałem doinstalować(zapomniałem o tym).
https://www.geeksforgeeks.org/pv-command-in-linux-with-examples/

--
Szwambuł Trantiputl.
Inter stercus/faeces et urinam nascimur