Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] No dobra, to gdzie kupić 6500XT?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] No dobra, to gdzie kupić 6500XT?
From: nadir <none@hell.org>
Date: Sun, 30 Jan 2022 13:48:54 +0100
W dniu 29.01.2022 o 19:03, pioruns pisze:

Filmiki w jakim temacie? W temacie biografii i historii prywatnej tego goscia? lol ;)

A ten, który podlinkowałeś to z biografii czy historii prywatnej?

A kogo to obchodzi, co on tu robi?

No mnie obchodzi dlaczego tak dzielnie walczy z naszymi policjantami, zamiast walczyć o wolność i demokrację w swoim kraju? Tam już jest tak dobrze, że teraz u nas będzie naprawiał świat? Niech zamiast w galerii pod okiem innych i zaczepianiem młodych szczyli na adaptacji policyjnej uda się ze swoimi pomysłami do jakiegoś komisariatu i stamtąd nagra film.

Sam mowi w filmiku, z jego podatkow te nieuki-policjanci sa zatrudniani. A wiec pracuje w Polsce.

Mówić to sobie może. Wyjedzie na drugi dzień do Białorusi na rok, po czym przedawni się wykroczenie w Polsce i będzie czysty jak łza. Może to jest jego metoda?

Widzialem kilka podobnych filmikow normalnych Polakow, dziennikarza z kamera, a nawet nie bojacych sie niczego kobiet, ktore wypunktowuja policjantom jak ma wygladac ich praca. Niestety jest to mniejszosc.

Też widziałem, i co z tego? Chciałbym zobaczyć dalszą kontynuację tych akcji, na przykład z sali sądowej. Tak, wiem, że są takie filmiki i przypadki, że sąd mandat uchyla. Tylko brakuje w nich informacji ile to kosztowało czasu i pieniędzy.

Wiekszosc nie zna swoich praw i jest jak RadoslawF, kaza polknac trucizne, to polkne, bo przeciez policja do sadu skieruje i jeszcze przegram ojoj.

A może dlatego, że zna nie robi z siebie pajaca po internetach. Trzeba być debilem, żeby dać się ciągać po sądach, nawet dla wygranej, jeżeli można sprawę, nie tylko zresztą maseczek, załatwić na miejscu. Ja do sądu muszę dojechać za własne pieniądze i zmarnować własny czas. Policjant do sądu jedzie też za moje pieniądze i ma dupie czy miał rację czy nie, odszkodowanie jeżeli nawet dostanę, to też moich podatków.