Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Żywe czy cyfrowe?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Żywe czy cyfrowe?
From: ansajawruk@polbox.com
Date: Sun, 30 Jan 2022 02:42:51 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 29 Jan 2022 22:54:58 +0100
 doszła do mnie wiadomość
<1a3ch6kmgkp6o$.1b4ee0yvqrs57$.dlg@40tude.net>
 od Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>  :

>Prztemocla to ja kiedyś miałem. Japońskiego bo monitor był Panasonic.
>Złośliwa bestia była bo ilekroć chciałem obejrzeć jakieś porno to
>wyłaziła z kąta i siadała w najkrytyczniejszym miejscu.

Dobrze, że plądrzyków nie miałeś, znajomy je znalazł poniewczasie w
komputerze z OLX(Core I7, 16GiB RAM, ssd 250GiB).
Mieszkanie do remontu.

--
Szwambuł Trantiputl.