Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] interpretacja zachowania dysku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] interpretacja zachowania dysku
From: ansajawruk@polbox.com
Date: Tue, 11 Jan 2022 18:46:44 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 11 Jan 2022 08:03:54 -0800 (PST)
 doszła do mnie wiadomość
<a02b2026-2711-4036-a251-e3016748e0e4n@googlegroups.com>
 od ptoki <sczygiel@gmail.com>  :

>Jest tak jak ma byc.
>197 ci spadlo bo dysk sobie zrealokowal pending sectors.

No nie do końca, jak by zreallokował, to by wskoczyły do reallocated
sectors.
Do 197 trafiają sektory z błędnym odczytem danych(procedury wewnętrzne
nie potrafiły tego skorygować), jednak zapis do takiego sektora się
powiódł i sektor został na miejscu. Coś musiało spowodować taki błąd i
jest wielce prawdopodobne, że to się znowu stanie za jakiś czas,
loteria.